الخميس , أبريل 18 2024

الإشراف العام : أحمد عاشور

اشتعال الحرب بين رامي صبري و عزيز الشافعي و السبب عمرو دياب

أعلن المطربرامي صبريعدم تعاونه مرة أخرى مع الملحنعزيز الشافعيو أرجع ذلك بأنه تم إخلال الاتفاقيات بينهما و أنعزيزالشافعييأخذ الأغاني و يعطيها لعمرو دياب” .

و كتبصبريعبر حسابه الرسمي عبر موقع التواصل الاجتماعيفيسبوكقائلًاولتاني مره الملحن عزيز الشافعي ياخد اغنيه مني واحنا شغالين فيها ويديها لفنان تاني وهو الفنان عمرو دياب بنفس الشكل التوزيعي“.

وأضافرامي“: “أغنيه شكرا كده للي سبنا أغنيه ذي مانتي لذلك قررت عدم التعامل معه مره اخري.

و من ناحية أخرى علقعزيز الشافعيعلى ما كتبهصبريو ذلك خلال صفحته الرسمية عبر موقع التواصل الاجتماعيالفيس بوكقائلًامش هرد بالتفاصيل على كلام الزميل المحترم، عشان لما الواحد يبقى ليه فضل بعد ربنا ف نجاح فنان و بيزود رصيده مع الناس،بيعز عليه بعد كدة يقلل منه حتى لو تجاوز“.

وأضاف عزيز: “رغم إن كلامه كله (مالوش أي اساس من الصحة)، احب دايما اشوفه ناجح و بيكمل اللي عملناه، و بشكره على استجابته  لطلبي و قراري الشخصي الي بعتهوله الصبح من خلال صديقنا المشترك محمد حامد بإننا منشتغلش تاني و نكتفي بنجاحاتنا.. و بعتذرللسادة الصحفيين اللي  بيتصلوا بيا مش عايز ادي الموضوع  اكبر من حجمه“.

وإختتم كلامه قائلاًبكتفي بالبوست ده و بالكلام المحترم اللي كتبه زميلي و شريكي تامر حسين على صفحته عن أغنيةشكرا، امابخصوصزي مانتيفممكن ترجعوا للصديق المشترك محمد حامد و تسألوه.

عن 7awi

شاهد أيضاً

فيفتي يجمع أشهر نجوم الراب في أغنية “حملة”

فيفتي يجمع أشهر نجوم الراب في أغنية “حملة” كتب: إنتهى الفنان فيفتي من تسجيل أجدد …