الثلاثاء , يوليو 27 2021

الإشراف العام : أحمد عاشور

شقيقة محمد حلاوة ل ياسمين عبد العزيز: احنا خرجناكي من حياتنا و مبسوطين و احنا بعيد عنك

 


يبدو أن الحرب بين ياسمين عبد العزيز و طليقها محمد حلاوة و زوجته الفنانة ريهام حجاج لن تنتهي،

فبعد عرض حلقة برنامجسهرة خاصةمع الإعلامية بوسي شلبي التي كانت تستضيف ريهام حجاج و التصريحات التي قالتها بدأت الرسائل المبهمة في تبادل مستمر بين الطرفين .

و منذ ساعات قليلة قامت السيدةلمياء حلاوةبنشر مقطع فيديو لها ترد فيه من خلاله على أخر رسالة مبهمة منالفنانة ياسمين عبد العزيز و هو كوميك لصورة زوجها الحالي أحمد العوضي و عليها بعض الكلمات التي تقولعلىالله حكايتكم يا جوز حرابيق ” .

فقامت شقيقة محمد حلاوة بنشر الفيديو و قالت فيه

أنا اسمي لمياء حلاوة أخت محمد حلاوة، الحقيقة أنا شفت برنامج ريهام صاحبتي وأختي ومرات أخويا وكنت فرحانه بيه وشفت أنها قالت كلام محترم وكلام من قلبها، الحاجة اللي ضايقتني وأزعجتني ودي حاجة عائلية أني فوجئت من كام ساعة كلام يتقال على حرابيق وكلام ميصحش يتقال“.

وتابعت: “يا جماعة إحنا بقالنا 3 سنين بنتحارب ونتهاجم ويتقال علينا كلام غلط وأحنا مبنردش علشان خاطر مصلحة ولادنا وعلشان ده اللي اتعلمناه في الدنيا أن احنا نخاف على ولادنا بس الظاهر أن في ناس تانية مش فارق معاها الكلام ده احنا خلاص خرجناكي من حياتنا وقفلنا صفحتك ومش بس كده مبنفتكركيش وعاوزينك أنتي كمان تركزي في صفحتك وتنسينا وحاولي أن أنتي تكوني سعيدة لأن أحنا بقينا سعداء وأحنا بعيد عنك“.

و اختتمت حديثها قائلةيارب الكلام ده يوصلك لأن غير كده أنا أظن أنك هتبوظي الصفحة الجديدة بتاعتك هي كمان، ده اللي عاوزةأقولهولك وأقوله لمصلحة ولادك“.

عن اسراء فوزى

شاهد أيضاً

MAD Solutions تتعاقد على توزيع أكثر من 50 فيلماً في 2021 – 2022  

سكرين دايلي تسلط الضوء على الخبر MAD Solutions تتعاقد على توزيع أكثر من 50 فيلماً …