الخميس , أبريل 18 2024

الإشراف العام : أحمد عاشور

أحمد داود عن سوتس بالعربي: براحة شوية بس… اتفرجوا بعدين احكموا

 

 

علّق الفنان أحمد داود بخصوص ردود الأفعال التي تصدرت منصات السوشال ميديا عقب نشر البوسترات الرسمية لمسلسل سوتس بالعربي “متفائل جدًا بمسلسل سوتس بالعربي، وكنّا متوقعين وعارفين أنه هيحقق جدل على السوشال ميديا، فبعد نشر أول بوستر للمسلسل تفاعل كل الجمهور اللي حابب واللي مش حابب، لكن عايز أقولهم بس براحة شوية… اتفرجوا بعدين احكموا”.

 

وتابع داود عن قيامه بشخصية مايك روس في النسخ العربية من Suits “أعتقد إن الجمهور عرف على طول مين هيقوم بالشخصيات، خاصة اللي شافوا النسخة الأصلية” وأكد داود أنه متفهم ردود فعل الجمهور، فبعضهم يتساءل لماذا تقومون بهذه النسخة، والآخر متحمس لمشاهدتها.

 

وعن العلاقة بين مايك روس وهارفي سبيكتر يقول داود “المفروض الناس تحب العلاقة بين مايك وهارفي، اللي هي هتكون آدم وزين في المسلسل، فأنا بعمل شخصية آدم منصور، وآسر هو زين ثابت، فهي دي قصة المسلسل، فالناس المفروض تحب العلاقة ما بينهم، وازاي بيحلوا القضايا”.

 

 

 

 

وعن بطولته للمسلسل مع آسر ياسين “اكتشفت إن أنا وآسر أول مرة نشتغل مع بعض، رغم إننا أصحاب من فترة، وكنت متوقع إني أكيد هنبسط، وكنت متحمس جدًا، فأنا بحب آسر على المستوى الإنساني والفني

عن 7awi

شاهد أيضاً

فنانين و اعلامين فى احتفاليه ضخمه لشركةBOOKINGCW تنظيم Better Event & Media 

فنانين و اعلامين فى احتفاليه ضخمه لشركةBOOKINGCW تنظيم Better Event & Media   أقام الخبير …